Tinjau Malaysia Merketplace

Pages

Monday, August 30, 2010

Video TERJAH Penjenayah Cyber

Aku baru terima email dari m2u@maybank.com.my  ingat ada orang transfer duit.. Raya dah nak dekat. Masyuk..masyukk... tapi bila buka, email tu suruh aku aktif kan akaun aku. Katanya untuk sekuriti la konon. Kalau tak aktifkan akaun maybank aku akan ditutup buat sementara waktu... Hahahaha..
pala hangguk dia...Kepada yang ....
belum tahu.. ambil-ambil lah tahu benda ni.. Kalau tidak habis duit korang nanti.. Tengok gambar dibawah, gambar email yang aku print screen. Dan apa yang menarik.. jom tengok video terjah aku kat si penjenayah itu.. Tengok video rakaman terjah tersebut...tersipu-sipu malu penjenayah tersebut..hahaha.... Kebenaran harus ditegakkan ... JOM TERJAH....!!!!




Rakaman Video Terjah. Sekiranya paparan tidak jelas sila full screen kan tv kat bawah ni... atau tukar setting 360p kepada 480p atau nak lebih clear tukar kepada 720p-HD..



P/S- : ) hati-hati bila dapat email pelik2 terutama sekali yang melibatkan wang anda.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Tahu Ke Anda?. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan