Tinjau Malaysia Merketplace

Pages

Sunday, August 22, 2010

Malam ke 4 Bersama Detox Foot Patch

Salam Ramadhan...
Disebabkan kesibukan dengan tugas, maka tak dapat untuk saya update malam ke 4 saya bersama Detox mengikut masa pemakaian. Walaubagaimana pun gambar tetap diambil mengikut masa pemakaian, cuma upadte di blog sahaja yang lambat.

Dari segi kesan pada badan ianya seperti malam-malam yang lepas. Tidur pun puas dan bangun dan kepala pun badan terasa ringan. Semasa menampal pun macam biasa rasa suam-suam panas dan rasa seperti
menyucuk-nyucuk tapak kaki.. Kepada yang belum mencuba bolehlah mencuba..


Hujung minggu yang lepas balik kampung biasalah berbuka dengan famili.. ada la bawa balik sekotak detox nak pakai di kampung.. bila famili tengok je semua nak cuba pakai.. habis detox aku.. huhuhu... tapi tkpa untuk kesihatan.. Lepas je cuba esok pagi semuanya cakap, baguslah..bagulah.... kat mana nak beli.. ada lagi tak..? ha sudah dah habis korang lenjan detox aku pastu tanya ada lagi tak... hahahaha... semua nya suruh order dah jadi macam dealer besar la pulak.. takpe la famili kan bukan orang lain.. tolong je la order kat diorang.. dengan syarat duit dihulur.. benda tu taklah mahal sangat RM30 sekotak tapi kalau yang order tu 5 orang X 1 sotak sorang tak jadi RM300 pokai la aku ... maka terpaksalah aku contact dr.toksin aku http://drtoksin.blogspot.com/ hahahaha... ermm.. kalau jadi dealer ni pun best gak..kan..masyuk-masyuk..


Kawan-kawan yang ingin mencuba boleh order kat http://drtoksin.blogspot.com/ RM30 sekotak (1 kotak 20 keping = 10 malam pemakainaan).. ok je harga ni...kalau ada kawan-kawan yang ada jumpa yang lebih murah lagi update2lah dalam comment dibawah... boleh jimat lagi...heheheheh

Ok mari kita lihat gambar yang di ambil pada hari ke-4
Pandangan Agak Jauh
Pandangan Sangat Dekat



Pandangan Sederhana Dekat

1 comments:

Drunbella Khoo said...

detox memang bagus.
i pakai neh jerawat dah jarang naik dah.
migrain dan senggugut pun dah takda.
:)
i pun ada jual benda neh tapi bukan dalam kotak.
beli yg loose pack banyak2 then buat packing sendiri.
nak pos pun murah.
ahaks.

Post a Comment

 
Copyright 2009 Tahu Ke Anda?. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan